Ett brev till A

Du var vacker som en sommar dag

Men vi kommer aldrig att kunna förstå detta nederlag

Ditt skratt

Ditt leende

Din utstrålning

Din godhet

Det är något som  vi aldrig kommer att få uppleva igen

Jag kommer att sakna dig mer än vad du hade kunnat föreställa dig och jag tror inte du förstår hur många det är som känner likadant

 

Jag kommer att sakna dina frågor

När du frågar efter något som är självklart, men du frågade alltid ändå för att vara på den säkra sidan

Även om du kanske inte alltid trodde på dig själv så trodde i alla fall alltid jag på dig

För jag tror aldrig att du förstod hur pass unik och hur pass begåvad du var

 

 

Jag kommer ihåg när vi gick och snackade om att du inte trivdes här

Och jag sa att det kommer att bli bättre med tiden och försökte peppa dig att livet i New York ändå är ganska så bra

Jag vet att vi inte hade känt varandra så länge, men varför sa du ingenting för?

Du hade inte behövt säga något till mig, men bara till någon för det finns så många kvar här som hade tagit sig tid att lyssna.

 

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva. För jag vill inte tro att det är på riktigt.

Men den här världen har förlorat en person som den aldrig kommer att kunna ersätta.

<3


Kommentarer
Postat av: Marie

shit vad har hänt??

2010-11-29 @ 09:29:09
Postat av: mamma susi

Ja, vad har hänt? Hör av dig!!!! mammi

2010-11-29 @ 17:26:55
Postat av: gittan

Jag ar ocksa orolig Kalle. Later inte bra

Gittan

2010-11-29 @ 19:13:49
Postat av: Kalle

Det är en kompis från skolan som inte är med oss längre... Jag höll det här talet idag på minnes-cermonin.



Så det är tungt....

2010-11-30 @ 08:23:38
Postat av: mamma Susi

Kalle! Du är otrolig! Så stark, så duktig! Och modig!Tänker på dig och alla dina klasskompisar. Kramar

2010-11-30 @ 12:32:47
Postat av: gittan

Fint gjort Kalle

Gittan

2010-11-30 @ 18:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0