TGD - Mums

Så var första thanksgiving middagen avklarad. Massa mat, gravy, kalkon, ris,efterätter så mycket så man lagom kunde rulla därifrån... Så nu har förhandspremiären av denna amerikansk högtid börjat, men nästa vecka då smäller det på riktigt. Middagen var i skolan med andra internationella studenter. Testade typ allt möjligt förutom morötter som typ var blandat med någon sockerröra. Det fanns även LINGONSYLT till maten (Ibland kan något som är så självklart där hemma bli värsta lyxen här på andra sidan atlanten) Som att få tag i en påse Sour Cream Less fat (Estrella) skulle vara lilla julafton för mig.

På tal om julafton: Jag kommer hem över julen (YEAAAAAAAAAAAAH). Så Linköping förbered er på några riktigt kanon dagar för det kommer att bli kaos. 16 December går planet från JFK som tar mig till Schipol för att sedan ta mig hem till Linköping. Men först innan jag kommer hem ska jag acea skolan, köpa julklappar, vara med i julkören (som uppträder inför flera 100 människor) och så ska jag njuta av livet här borta. Så till alla släktingar där hemma ni får skicka över en önskelista snart så ska jag se vad jag hittar för något.
Mums ;)

Nee nu ska jag dejta kudden... God Natt Världen :)

Kommentarer
Postat av: Johan N

Önskelista:

1. Lamborghini Gallardo

2. En helikopter

3. Världshäravälde

4. Fred på jorden



Det räcker med en av dom! ;)

2010-11-18 @ 09:22:09
Postat av: Kalle

Inte mer alltså... En av dom där bl ir ju inte så svårt ;)

2010-11-18 @ 16:20:36
Postat av: Gittan

Kalle, vad kul att du kan aka hem.



Aven om jag inte ar hemma. Jag tar garna Ralph Laurens var/sommarkollektion.

Gittan

2010-11-18 @ 19:12:26
Postat av: mamma susi

vad äter du på?

2010-11-18 @ 22:28:15
Postat av: Kalle

Bast att jag besoker macys snart da :)



Det aer nagon sorts bulle med blatt i... Trodde det skulle smakade blabar,men det var bara rott

2010-11-19 @ 16:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0