Sanningen är inte vacker

Sanningen är inte alltid vacker och alla människor i världen önskar inte att världen var en vacker plats. Igår vart världen en väldigt mörk och hårt plats ialla fall min värld.
http://www.youtube.com/watch?v=pGQgd2PT4mw

Det hela började med en väldigt trevlig kväll här hemma med eurodisco och Martin Pihl.... Träffade Niklas, Vanessa, Troy, Angy och drog vidare mot en fest på roosevelt island. Han som hade festen var från Montenegro så jag använde all min kroatiska och han garvade lite....

Efter någon timme så flippade allt... En kille hoppade på mig bakifrån och tog strypgrepp på mig och hans 6 kompisar hjälpte till o släpa mig utifrån lägenheten... Varför? Det enda jag kan tänka som jag gjort "FEL" var att jag snackade med en tjej ute på balkongen och då ville "dom göra kaos med mig"....

Jag står och dansar i närheten av balkongen och helt plötsligt blir jag tappad på axeln... Jag vänder mig om och antar att någon vill dansa eller snacka med mig.... Jag vänder mig om och exakt när jag vänt mig om tar en svart kille strypgrepp på mig och hans 5 kompisar tar tag i mig och släpar ut mig från festen...

Vilket klart gjorde mig väldigt arg och jag skrek väl en hel del opassande grejer på svenska, men jag vart så enormt chockad av det som hände.... Det och att jag skickade en del fylle sms, ringde hem till Sverige och var väldigt arg på vägen hem är väl det enda som jag ångrar när det gäller gårdagen.....

Tyvärr är världen full av idioter och igår så lyckades dom verkligen få fram min dåliga sida...

TACK TILL ALLA IGÅR SOM DELS FICK MIG ATT GÅ DÄRIFRÅN OCH SOM TOG HAND OM MIG PÅ VÄGEN HEM utan er vet jag inte hur kvällen kunde ha slutat, men tack för att ni bryr er....


Till alla som tog illa upp igår FÖRLÅT... Chocken, känslorna och ilskan tog över mig och det fick mig verkligen och säga vissa opassande saker... Om någon tog illa upp SRY och tack för att ni bryr er....

Obla di obla da life goes on............
http://www.youtube.com/watch?v=LedUjMuTR7Q&feature=related


Kommentarer
Postat av: mamma susi

Aha! Vad är det för biljett? Ska du till ....?

Världen är full av alla slags människor - det är tråkigt när man möter de av den värsta sorten! Vi finns alltid för dig - hem får du alltid ringa. Det vet du! Hoppas att allt ordnar sig och att du mest möter människor av den mer humana och kamratliga sidan i fortsättningen.

Kram Mammi

2010-11-07 @ 18:07:24
Postat av: gittan

Oh Kalle, jag blev alldeles stel av skrack nar jag laste ditt inlagg.Var forsiktig. NY ar underbart men USA ar ett tufft land. Harda tider for manga, vilket kan vandas till avundsjuka mot nagon som kommer fran annat land och med battre forutsattningar.

2010-11-07 @ 21:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0