Leva livet

"And the weather so breezy,
man why can't life always be this easy"

Leva livet, fånga dagen, Carpe Diem och så vidare. Just nu känns livet väldigt lätt. Tack vare Andrea som gjorde en utmärkt insats (Tack så mycket) så har jag fixat en ny schyst roomate till lägenheten. Hannes och Pihl är här i New York och hitills har vi varit med om massa fantastiska äventyr här i New York... Skolan flyter på en så länge så har jag A i allt och så kommer det att fortsätta resten av tiden i skolan här... Livet flyter på helt enkelt och det känns fantastiskt.

Den här resan/äventyret har förändrat mig, min syn på livet på ett väldigt positivt sätt och den här resan är något jag kommer att minnas för resten av mitt liv. Ny dag imorgon och den kommer minst att vara lika fantastisk som denna....
Puss på dig världen ses imorgon :)

Kommentarer
Postat av: mamma Susi

Så kul -och vad bra att allt ordnar sig till slut! Nu är det inte länge kvar tills du kommer hem till din kära familj och alla vänner.....Keep on study, see you soon man! Kramis Mammi

2010-11-22 @ 12:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0