Halloween part 1

Tunnelbanan en fredag kväll en man med svart ninja rock och världens ninja svärd kliver på tunnelbanan. Efter han kommer det en superhjälte, en polis i en minimal polisoutfit och massa andra utklädda människor. Skillnaden mot hemma när det är Halloween är att här förvandlas hela stan till superhjältar för 2-3 dagar. Inte bara folk i min egen ålder utan även business på typ 50+ som nu istället springer runt med superman kappa genom Manhattan och väntar på att nästa brott ska begås.  Tyska öl festivals tjejer, lady gaga kopior och stormtroopers har tagit över Manhattan.


I fredags vart det förfest hos Martin innan vi drog ut till Covvet och röjde hela natten. Beyonce syrra var dj och tydligen så skulle även Jay-z o Beyonce titta förbi, men var inget som jag märkte av... (Missade att jag gick förbi Meg Ryan häromdagen med då jag var ute och gick med en kompis till cross country träningen) Besökt Williamsburg för första gången och the box med... Lärde mig att när folk från Island försöker prata svenska så låter det som dom är från Finland. Dagens outfit var kommunisthäst.... Hästmask+rysk stalin mössa med stjärna på och så hade jag en svart kostym med rödslips till det. (Ska se om jag hittar någon bild någonstans)....


Slut på del 1

Kommentarer
Postat av: Gittan

Jag tycker att amerikanerna ar som tyskarna pa karnevalen. De alskaaaaaar at kla ut sig. Vantar pa fortsattning.....

Gittan

2010-11-01 @ 17:26:37
Postat av: mamma susi

Ska bli kul med nån bild! Här har Halloween gått helt förbi! På förskolan idag i och för sig gjorde de spöken!!

Kramis Mammi

2010-11-01 @ 18:30:05
Postat av: Jenny

Rysk kommunist-häst ... Står fortfarande fast vid att det är en klockren halloween-kostym!

2010-11-02 @ 05:02:46
URL: http://usaaupair.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0