På återseende

Med lite vemod och en klump i halsen lämnar jag Linköping efter en fantastisk vecka. En vecka fylld med skratt, glädje och awesomeness :) Veckan kan summeras kort så här

Fredag Afterwork med familjen och chill hemma hos Johan

Lördag Restaurang besök och firande av min födelsedag. Tack alla människor som gjorde kvällen så bra.

Söndag Häng med familjen och Arvid Waldner

Måndag Segway race och löpning

Tisdag Hockey i loge (Bra intiativ och klockrent arrangemang av värden Johan N)

Hinner inte riktig summera resten av dagarna, men de har med varit klockrena fylld med party, djupa samtal, promenader, träning och en vecka som jag sen kommer att glömma. Efter att haft så pass kul och hittat på så mycket grejer så känns det tufft att säga hej då och på återseende.  Men tack till främst min familj och mina vänner plus alla andra människor som har sett till så att veckan vart så pass bra :)

Jag kommer att sakna er, men vi ses om några månader igen. Vi får styra upp något fantastisk på nyår 2011/2012. Ett nytt år med nya möjligheter, nya chanser och framför en chans att skapa nya äventyr ihop.

3 Månader kvar i USA beståeende av 38 timmar praktik i veckan och 40 timmar plugg i veckan. Det kommer att bli några hetsiga månader, men jag har sett fram emot praktiken i över ett år så nu är det dags att lära sig av det bästa. Det kommer att bli tufft och hårt, men jag ska se framemot att lära mig how to make it america.

Vi ses snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0