Linkan

Back to place, back to street where it all began som Panic at the disco! sjunger... Tillbaka hemma i Sverige igen och i Linkan. Fredagen bestod av kram kalas med familjen och afterwork med coverband.  Kvällen får 4,5 av 5 mickar

Dagen efter var det dags att fira min födelsedag. Först vart det mini golf med tallbodagänget. Det gick inte så bra för mig, men jag hållde humöret i styr ( Daniela hade varit stolt över mitt fina uppförande).  Sedan träffade jag Arvid och vi tog en promenix innan det var dags att fira att jag snart ska bli 24 år. Middag med polarna och en utekväll som kändes som den tog slut alldeles för fort.  Till alla pojkar och flickor som såg till att förgylla kvällen - den hade inte varit i närheten så bra utan ert sällskap


Slutet av terminen i New York så har jag varit väldigt upptagen och inte tagit mig tid att blogga, men jag har fått praktik på ett väldigt stort modeföretag som assistent för deras events. Det är något jag verkligen ser fram emot och jag tänker lära mig så mycket som det bara går. Betygen den här terminen vart bättre än jag hade hoppats på :) Fick A i alla mina fem ämnen så bättre kunde det inte ha blivit.

Nu så blir det lunch med farsan innan jag ska löpa bort till Pontus jobb för lite segway race ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0