Som en fylla - tungt

Ni vet känslan efter att man har tagit några glas och allt är på top så har verkligen dom senaste dagarna varit här i New York, men som ni alla vet när man har tagit några glas så brukar det alltid slå till dagen efteråt. Och idag slog det till efter alla sköna dagar.

Efter att ha varit ute och festat på brinkleys i helgen, klarat första skolveckan, spelat monopol på SK och varit o kollat in coola maskerad outfits så kom verkligheten ifatt mig.  Det

Uppsatsen som jag har väntat på i några veckor vart inte godkänd den här gången heller. Känns sjukt tungt och tvingas göra om göra om och göra om. Typ fjärde gången gillt, men ska göra de ändringarna han begär, men börjar kännas lite hopplöst. Nu går jag typ i skolan på 200 procent. Skola i Sverige som verkligen måste fixas samtidigt som jag inte kan slacka efter här. Så heltids studier 80 timmar i veckan istället för 40 och det känns. Men som tur är ska jag träffa en tutor (lärare som går igenom uppsatsen o säger vad som måste struktureras) för att förhoppningsvis komma back on track. Pressen känns sjukt enorm och det gäller så mkt för jag behöver verkligen csn om jag ska kunna vara här hela min studietid.  Tungt just nu, men även när natten är som mörkas så kommer solen att skina igen.
Mario Bros
ARHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Kommentarer
Postat av: mamma susi

Hej hopp grantopp! Fen där tutorn - ska han kolla din svenska uppsats med?? Pappa ska till bibblan idag. Vi hörs vid kvart i sex!! Kramis

2010-10-06 @ 06:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0