I am a Robot

Kanner mig som en robot typ vars enda uppgift ar att skriva uppsatser och gora arbeten. Idag sa ser det ut att bli ca 12 timmar i skolan innan det aer dags att ga hem for att laga matlada och dra sig till skolan igen. Blir nog ca 80 timmar i skolan den har veckan vilket kanns tufft, men 'you gotta do what you gotta do'. Den dagen jag vall far godkant pa den essan kommer att kannas hur skont som helst, men det kommer bli kampigt och kanslorna kmr ga bade upp och ner innan jag ar klar. Som tur idag hade jag tur att fa tid med en tutor (professor) som kunde hjalpa mig med tips for att forbattra essan. Vi ska ses pa tisdag igen for att se hur jag har forbattrat uppsatsen och vad jag behover gora mer for att antligen acea uppsatsen.


Det aer dagar som den har som inte aer sa himla nice att vara i New York for det enda man gor om dagarna aer att sitta sjalv och hanga med sina arbeten. Det aer dagar som denna som gor att man kanner sig lite homesick (hemlangtan).  Ska forsoka kopa ett par tofflor pa vagen hem och handla lite innan det blir ut till Astoria.

http://www.youtube.com/watch?v=jljMKtDwbVg


"The world ain't all sunshine and rainbows. It's a very mean and nasty place... and I don´t care how tough you are, it will beat you to your knees and keep you there permanently, if you let it. You, me or nobody, is gonna hit as hard as life. But ain't about how hard you hit... It's about how hard you can get hit, and keep moving forward... how much you can take, and keep moving forward. That´s how winning is done. Now, if you know what you worth, go out and get what you worth. But you gotta be willing to take the hits. And not pointing fingers saying: You ain´t what you wanna be because of him or her or anybody. Cowards do that and that ain´t you! You´re better than that!" (Rocky Balboa)

http://www.youtube.com/watch?v=V1tXhJniSEc


Kommentarer
Postat av: mamma susi

Hello! Det känns tufft men nu kommer det att bli bra! Vaf var det du ville att man skulle se på Youtube ???Fattade inte det!! Här regnar det å det grövsta och jag ska cykla till Lambohov för att vara ute i 4 timmar blä! Kan vara lite sur till lunchen!

H adet gott! Kul med din norska kompis! Kram Mammi

2010-10-07 @ 06:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0