Fotosession

Central park solen lyser och höstbrisen svishar förbi mellan träden. Hösten är här, men vädret är nice typ 17 grader och det är LÖRDAG. Robin och jag har varit i Central Park och tagit lite shysta bilder.  System Kamera+höst+central park= schysta bilder. Tänker lägga upp dom så fort Robin har skickat dom.
Jag är även nästan helt klar med min essä ska bara fixa in lite reffs från Rawls så kan jag skicka in uppsatsen (håll tummarna).  Så imorgon så åker den in, men nu är det lördag kväll. Dags att gå ut och ha kul Let the game begin and VEST UP !


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nice blogg du har! :) Är utb helt okej?

2010-10-19 @ 11:18:41
Postat av: Kalle

Joorå dom kurserna som jag har haft hitills är bra :) Men de roliga kurserna börjar nästa termin.....

2010-10-20 @ 05:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0