Forest gump


Så var helgen över och ytterligare en dag närmare till min första midterm... Imorgon blir det plugg, plugg och sen kanske lite plugg på det ;) Börjat få in själva principen och på torsdag då smäller det.

Men i fredags då var humöret på topp Robert Smith stämma i Friday I'm in love klingade i öronen och jag förberedde mig för en sjukt bra helg. Först ut på schemat var att besöka cross country laget. Tränaren bad mig gå all in och ge allt för att se vad jag går för. Just då som man insåg att jag inte hade sprungit på 4 veckor och gå i trappor skapar ingen super kondis direkt... In med iphone lurarna i öronen och letar upp Airbourne med Runnin Wild
http://www.youtube.com/watch?v=2T6e_mk0O24
Flög iväg och sprang som en galning och det var långt ifrån min bästa tid när jag kom i mål, men tillräckligt bra för och springa in på bästa tiden här borta... Tränaren tyckte att jag hade mycket talang och att det var synd att han inte hade fått tag i mig tidigare... Men nästa säsong om jag lägger upp en bra strategi under försäsongen så kommer jag att ha en bra chans till bra placeringar då säsongen drar ihop....

Död, hungrig så kom jag hem och började tagga inför kvällen. På med ramlar och börja duscha o fräscha inför kvällen. På med ramlar och in  köket och börja laga mat... Mot Brys b-day party och tog med mig en bra present ett CSI fingerprint kit for children.

"Och jag ramlade in på nåt diskotek
Och sen ramla jag ut, såvitt jag vet"

Kvällen innehöll: dance battle, tal, tårta, taxiresa som gick helt fel, massa roliga barer och bekanta ansikten och massa nya ansikten... En sjukt bra kväll helt enkelt :) Börjar gilla stan allt mer och mer.... ( Om det nu var möjligt xD) Men New York överaskar en alltid på det ena eller det andra sättet....
Money money money (Strike a pose)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0