För en lång lång lång tid

Det var sjukt länge sen jag skrev något här känns som flera veckor sen, men nu när jag kollar efter var det bara 4 dagar. Fotomontaget kommer senare då jag inte har Internet hemma får jag ta mig till starbucks och skolan för o kolla nätet. Imorgon ska jag beställa bredband från Time Warner.

Skolan har dragit igång var på en sjukt nice orentation med dans,sång och full späckad schema. Ser ut att bli mycket plugg nu när terminen är igång har redan fått en hel del läxor och prov. Så snart när jag har laddat hem alla uppsatser blir det dra hem från starbucks för att dra hem och plugga lite innan det blir sova.

Igår flyttade mina nya Roomates Andrea och Marie in och vi gick o käkade på en diner. Mycket har hänt dom senaste dagarna, men ska försöka gå in lite mer på det imorgon :) Btw idag var det polskparad i New York. Har nog aldrig sett så många Polacker på ett och samma ställe.

Kommentarer
Postat av: mamma susi

Kul med lite info igen! Är det torsdagsklubben igen? Vilka är med på kortet? Hoppas ni kommer att trivas ihop i huset och att ni hittar "den fjärde"....Vi kanske hörs ikväll?! Kramis mammi

2010-10-04 @ 06:27:11
Postat av: Kalle

Yes det är torsdagsklubben :) Robin,Douglas, Anna, Niclas och Vanessa. Mjoo det blir nog kanon :) Vi hörs imorgon runt 17:40

2010-10-06 @ 03:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0