I'm a lucky man

Så nu sitter jag är i mitt pojkrum på golvet, käkar kaviar mackor och livet kan knappt bli bättre än så här. För två dagar sen var jag med på golvet fast sovande på shithole (schipol) och ville bara hem. Mitt flyg hade blivit inställt och att få spendera tid på en flygplats ala Tom Hanks var allt annat än vad jag ville göra. Vi spolar klockan 16 timmar senare äntligen så hade jag landat i Linköping. På väg hem från gående från flygplatsen för att överaska dom där hemma. Väl hemma träffade jag familjen, käkade lövbiff, tog ett bad och sen drog jag ut med grabbarna (En magisk kväll)... It feels good to be home, baby! Feels good to be home.
http://www.youtube.com/watch?v=MH6TJU0qWoY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0