All I Want For Christmas Is You

Dom senaste dagarna har varit som en berg och dalbana... Väldigt skönt att vi inte behövde ta business examen idag då de senaste dagarna så har man varit någon annanstans. Men smått och gått så har väl livet mer och mer blivit mer normalt. Men samtidigt är det här något man alltid kommer att ta med sig och något som man alltid lär tänka på. Svår förklarat, men allting har sin tid och det är bättre att känna som man känner än att försöka förtränga något.
Men nog om det negativa till det positiva.

I tisdags tittade jag förbi på när den stora julgranen från Norge skulle tändas vid Rockefeller Center. Jag tyckte det var ganska mycket folk överallt och uppskattade det typ till 10 000.
Men jag tror att min uppskattnings förmåga inte var på topp. Det var tydligen 500 000 människor där !!!!
Samtidigt kan jag ju förstå varför då det var flera stora artister som uppträdde. Bland annat Jessica Simpsons, Josh Groban, Jessica Simpsons och Susan Boyle bland annat.
Det var folk överallt och jag skulle möta upp lite kompisar vit en vit lastbil som var lite längre fram. Väl i kön lyckades jag och Ida komma fram till att vi stog typ 10-15 meter ifrån varandra. Men vi nådde aldrig till dom andra förens Julgranen var tänd.
Grannen kanske inte ser så hög ut på kortet, men jag skulle chansa på att den är ca 3-5 våningar hög.

Men imorgon så är det ju http://www.youtube.com/watch?v=YWqe8asC1rU

Kommentarer
Postat av: gittan

Tankte haromdagen "hoppas Kalle gar till Rockefeller och ser nar de tander granen".Det gjorde du.

Gittan

2010-12-03 @ 08:31:36
Postat av: mamma Susi

Vilken härlig upplevelse!! Så härligt och så "juligt" - fast att ni inte ens har nån snö!!! Här lider vi inte brist av den varan! Just nu snöar det igen!!! Men idag "bara" -7 grader!

Pappa och jag ska till Bishops ikväll med Janne & Bigge = så inget fredags mys hemma! Ha en härlig fredag, kram mammi

2010-12-03 @ 11:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0