Ett Julkort Från New York

Du skulle sett i morse snön på 5:e avenyn. Det skulle du tyckt om det var en mäktigt syn.  Otroligt vad jag kan relatera till Maruos senaste låt sätt på den och fortsätt läsa efter det ;) http://www.youtube.com/watch?v=rBOkLSHWMIc


Så vilka kändisar och hur star strike har jag  hunnit bli medan jag har bott här i New York? Mina roomates (flickorna) träffade ju kändisar titt som tätt när de var ute på äventyr. När jag och Anniken skulle dra och träna för några månader sen så gick vi tydligt förbi Wiona Ryder, men jag var så inne i min egna värld så jag missade det totalt. Förra veckan gick jag förbi The New York Palace Hotel och då var det inspelningar pågång för ett nytt avsnitt av Gossip Girl. Dagen efter det så såg jag en av de mest kända profilerna här i New York: Donald Trump. Han var på väg för att kolla på när dom tände julgranen på Rockerfeller center och där han gick in var man tvungen att ha ett speciellt "VIP kort".

Fick tillbaka mitt Excelprov så A i CIS115 sjukt skönt :) Visst det är några små läxor kvar, men det A är klart. Nu är det bara tre ämnen kvar och business 100 slutexamen är tung, men har börjat lite idag och imorgon blir det en hel dag. Stort gratis till Johan Nordqvist som fyllde år igår.

Kommentarer
Postat av: Mamma Susi

Låten var ju som skriven av dig!! Passande . När du kommer hem får du se mer kändisar : mig.pappa. syrran, släkten och vännerna - så glöm inte att ta med kameran! Vi väntar.....Kram mammi

2010-12-09 @ 07:54:02
Postat av: Johan N

Tack mannen, hoppas du har det fint så syns vi nästa vecka!

2010-12-09 @ 08:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0