A-team

Söndag i New York och jag vaknar upp till monsunregn... Glöm paraply för det  blåser bara bort, men en ny dag och nya mål ska uppnås. Ska vakna till liv och ge mig ut i stormen för att ta mig till Svenska Kyrkan för att plugga med A-team. Det är finals i business på tidag så det är mycket som står på spel så idag blir det att fortsätta förbereda sig och inrikta sig på målet som är A.

Igår efter massa timmars hård arbete på bibblan så fixade jag och Robin den sista julshoppingen. Vi fick tränga oss igenom bland 10 000 tals människor som inte förstår konsten att gå snabbt. Men till slut så var det färdigshoppat. (hoppas ni ser fram emot alla fina paket ni ska få där hemma :) ) Sen drog vi hem fräshade och drog in mot West Village. Väl på smörgåschef vart det middag äkta entourage style. Antagligen sista gången som vi fyra gick ut och käkade. Slutet på en era, men början på en ny och den kommer att bli sjukt bra. Bra tider väntar runt hörnet och på tisdag så smäller viktigaste tentan hitills. På torsdag är jag och Angy på väg tillbaka till Europa och sen så smäller det ;)

Låt mig förklara
Om jag är pank är jag stor i min tanke, 
det jag tror, min vision, mitt fokus, mina frön dom ska gro
det är inget hokus pokus, det är en självmedvetenhet
att alltid vilja vara större det är min mentalitet
Jag är stor i tanken, stor i livet, stor i sättet 

Bryant Park
En kväll någonstans i New York
NU KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR VI A A A A A A A A A A A A A A A-TEAM

Kommentarer
Postat av: gittan

Tankte pa en sak Kalle. Du har val inte dina julklappar inslagna ? Du kan fa problem vid incheckningen pa flyget om du har det. Sag haromdagen om en person som fick riva upp alla sina fint inslagna paket. Bara en tanke som slog mig.

Kram Gittan

2010-12-12 @ 18:42:38
Postat av: Mamma Susi

Det var ett bra tips moster! Vilken god middag du åt!! Nu räknar vi ner tills du kommer. Du ska ju bara "fixa ditt A" !!! Har du nån önskemat till fredagsmyset på fredag? Kram mammi

2010-12-12 @ 19:36:01
Postat av: Kalle

Gittan: Jag har inte slagt in något som tur är. Så det ser ut som jag slipper vara med om det.



Mamma: Som jag sa till dig på skype lövbiff och pommes :) Var så länge sen jag åt det... Kommer att bli så gott :)



Nu ska jag börja förbereda och packa inför resan hemmåt.

2010-12-14 @ 04:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0